2010. szeptember 30., csütörtök

Nyitás :D




Öhm..nem kezdek semmi féle magyarázkodásban. Az tény hogy kb- 1 hónapja nem volt friss viszont mint már mondtam voltak ennek okai is.Bejelentem ennek vége :D
Jane és Reby ugy kilépett de nekem túlon túl a szívemhez nőtt ez a blog ahhoz hogy csak úgy itt hagyjam. Rengeteg ötletem van ehhez. De úgy érzem nem bírnám egyedül ezért is kértem fel a legjobb barátnőmet đórit /bizonyára ismeritek egy páran őt ;D Swan Lányok ..emberek :D/ hogy társ szerki legyen. És hát nagy örömömre el vállalta :D
Tehát frisset garantálunk a heti egyet ha ez nem lesz meg lehet szidni és elátkozni minket xD A kövi friss vagyis az 5.fejezet pedig hétvégén jön.
Remélem azért örömmel halljátok ezt és nagyon nem haragszotok mert ilyen hosszú ideig nem volt friss. A maradék időben javaslom elolvasni újra azt a 4 fejit ami már fenn van :D

Ezer millió puszi (K)
Viszlát hétvégén!!!
xoxo


UI: Jane és Reby azért szeretném nektek megköszönni a közös munkát nagyon jó volt együtt dolgozni veletek ;D

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia!!Ennek nagyon örülök!!
Melinda