2010. szeptember 8., szerda

Helyzet...

Öhm... itt az ideje hogy rendbe szedjük a dolgokat. Reby írt nekem (Evcunak) egy mail-t hogy kiszáll mert nem ér rá írni az iskola mellett. Ezért szeretnénk egy 3. író társat. Igen tudom hogy már hirdetünk egy ilyet. De bizonyos okok miatt nem jött össze.
Akik jelentkezni szeretnének annak kell küldeni egy linket vagy dokumentumot az egyik írásáról. Először is jelezzétek nekünk ezt itt a blogon utána pedig msn-en megbeszéljük a többit. Friss azért ilyen ritkán jön mert Reby-t sose találtuk ( most már nyilvánvaló okokból) így nem tudtuk össze egyeztetni a dolgot.
A kövi fejezet azután jön ha meg lesz a harmadik tag is ;D

Várunk titeket :D

puszi: Evcu és Jane

7 megjegyzés:

Allice írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Róza Nyikolova írta...

Sajnálom hogy Reby elmegy.

Miért tűnt el a chat? Vagy csak az én gépem rossz?

Mikor lesz friss??

Rozicica

Vivi írta...

Lányok nekem a háttér és semmi enm jön be:S
Csak nekem?
Vagy másnak is?

Mikor lesz következő feji*-*?

Vivi

Bess írta...

Sziasztok!
Én szívesen jelentkeznék harmadik írónak...
Elérhetőségeim:
MSN: bess9999@hotmail.com
Email: bella991@citromail.hu
Remélhetőleg én leszek a harmadik írótárs:M
Puszia

Róza Nyikolova írta...

Igazából nekem sem tetszik ez a háttér de legjobban a chatet hiányolom. Akkor tényleg nincs vagy az én jépem rossz?
Amúgy mikor lesz friss??
Rozicica

Evcu írta...

Bocsi hogy eltűntünk :/
de van minden én legalábbis látom...de mindjárt átváltom egy másikra hátha csak ezzel nem jó...

Anita írta...

Sziasztok!

Ma találtam a blogotokra. És nagyon tetszik az egész. Én is szívesen elvállalnám a 3. író szerepét.
Blogom: http://walktoremember-byabita.blogspot.com
msn: anita199207@hotmail.com
e-mail: ancsa012@citromail.hu

pusz
Anita