2010. augusztus 25., szerda

Ízelítő a negyedik fejezetből ;D

Hogy ne törjön ki zendülés a Friss miatt kaptok egy kis ízelítőt:D
Direkt egy olyan részt választottam amit tuti rosszul értelmeztek :P
Ezért is vagyunk olyan szadisták xD :$

- Bella kincsem bent vagy? - hallatszódott apám hangja az ajtó mögül. Pont akkor, amikor megszólalt volna. Én meg abban a pillanatban lefagytam. Próbáltam higgadt maradni, de ez Edward ijedt tekintetétől nem nagyon ment, de valahogy még is sikerült.


Friss nem tudom mikorra várható :/ Az én részem már kész van ....
puszi xoxo

3 megjegyzés:

Vivi írta...

HáhxD
Nagyon izgi lesz:D:D Azt tudomxD
Siessetek*-*

Bella Volturi írta...

Eddig nagyon jó ez a blog és biztatás képen szeretnék megosztani veled egy díjat.A részletekért nézz be hozzám.XD
http://azorokevalosagertelme.blogspot.com/

Névtelen írta...

ehmm szija
izé nekem nem jelenitette meg a 3. fejezetett áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
*sírúgörcseivannak* nem tudd felrakni még 1 szer?? lécci nagyon nagyon kérlekk:D